اینجا دیگه بحث رفاقت و همکلاس بودن و همکار بودن نیست!تقدیر و لایک روز تقدیم آقای محمودی بخاطر احساس مسئولیت بی نهایتش.(با وجود اینکه راضی نبود ولی من درج کردم)دوشنبه هفته ی جاری آقای محمودی به ناچار بایستی در بیمارستان دزفول حاضر میشدن و نتونستن تشریف بیارن مدرسه البته این نیومدن رو از روزها قبل با مدرسه هماهنگ کرده بودن اما با این وجود مدام از بیمارستان و در تماس تلفنی جویای وضعیت امتحان بچه ها میشد و بالاخره با اصرار، ساعت 12 از بیمارستان مستقیما در محل تدریس و امتحان بچه ها حاضر شد. لایک آقای محمودی! بخاطر این اقدامت سه جلسه زنگ ورزش دهم تجربی تقدیم به شما! با تاخیر و با پوزش؛ پذیرفته شدگان کنکور سراسری؛ رضا اکبری...
ما را در سایت با تاخیر و با پوزش؛ پذیرفته شدگان کنکور سراسری؛ رضا اکبری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 104 تاريخ: جمعه 28 آبان 1395 ساعت: 13:05